טקסט הודעת פורום
10/5/2008 4:16:00 PM
shai k
גריז !!
נושא:
גריז !!
תאריך:
10/5/2008 4:16:00 PM
מחבר/ת:
shai k
מישהו אולי יודע כל כמה זמן/קמ מומלץ לפרק לנקות ולגרז את המיסבים (גלגלים, ראש, פדלים)??? האם זה מסובך או שאפשר לעשות את זה לבד??
תודה!
חזרה לפורום