הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2008 4:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  shai k עם תוכן  גריז !!
נושא: גריז !! תאריך: 10/5/2008 4:16:00 PM
מחבר/ת: shai k

מישהו אולי יודע כל כמה זמן/קמ מומלץ לפרק לנקות ולגרז את המיסבים (גלגלים, ראש, פדלים)??? האם זה מסובך או שאפשר לעשות את זה לבד??
תודה!


חזרה לפורום