נושא: ברוב המקרים זה ממש לא מסובך תאריך: 10/5/2008 5:01:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
בשימוש רגיל - פעם אחת בשנה תספיק. בסביבה מלוכלת/מאובקת/רטובה מהרגיל - יש להניח שצריך יותר, אבל קשה לי להעריך...
בהחלט אפשר לעשות לבד. מיסבי הראש מוחזקים על ידי הסטם, ועם מפתח אלן פשוט אין בעיה לפתוח ולעבוד. לציר מרכזי יש מפתח ייעודי, בהתאם לסוג. קרוב לודאי שתצטרך גם חולץ לזרוע הקראנק. לצירי הגלגלים יש מפתחות יעודיים, דקים מן הרגיל, שאינם יקרים במיוחד.
את כל אלה אפשר להשיג כמעט בכל חנות אופניים, וגם כאן באתר.
בהצלחה
|