טקסט הודעת פורום
| 10/5/2008 5:56:00 PM |
|
נושא: מידה של בולם אחורי תאריך: 10/5/2008 5:56:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים
שלום,
כרגע עומד על האופנים שלי בולם אחורי במידה של 165ממ השאלה שלי מה יקרה במידה ואני יחליף ל 180ממ ? מה יקרה במקרה ההפוך אם עומד 180ממ ומחליפים ל 165 ממ?
|
חזרה לפורום |
|
|