הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2008 8:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amit sh עם תוכן  סיפורים מגן עדן
נושא: סיפורים מגן עדן תאריך: 10/5/2008 8:28:00 PM
מחבר/ת: amit sh

הטיטוס זו מכונת מלחמה משובחת. ה moto-lite (הנקראות בארץ גם ml) כוללות רכיבי קרבון (להבדיל מ - ml1) ונותנות הנאה צרופה של יכולת רכיבה טכנית לחלוטין(מרכז מירב/קנדה וכו´) ובמקביל יכולות טיפוס נדירות כאופני xc לכל דבר, כדוגמת: בורמה, K21 אדום וכו´...למעט המחיר שנמצא קצת בשמיים, הייתי שוקל בחיוב לקחת את האופניים לניסיון רכיבה (כפי שעשיתי אני בסלאלום חרות) ולאחר מכן להבין מהיא רכיבה אמיתית בגן העדן של האופניים. :suss:



חזרה לפורום