נושא: סיפורים מגן עדן תאריך: 10/5/2008 8:28:00 PM
מחבר/ת: amit sh
הטיטוס זו מכונת מלחמה משובחת. ה moto-lite (הנקראות בארץ גם ml) כוללות רכיבי קרבון (להבדיל מ - ml1) ונותנות הנאה צרופה של יכולת רכיבה טכנית לחלוטין(מרכז מירב/קנדה וכו´) ובמקביל יכולות טיפוס נדירות כאופני xc לכל דבר, כדוגמת: בורמה, K21 אדום וכו´...למעט המחיר שנמצא קצת בשמיים, הייתי שוקל בחיוב לקחת את האופניים לניסיון רכיבה (כפי שעשיתי אני בסלאלום חרות) ולאחר מכן להבין מהיא רכיבה אמיתית בגן העדן של האופניים. :suss:
|