נושא: WTB SPEED DISC PRO DH תאריך: 10/5/2008 8:53:00 PM
מחבר/ת: יבגני קוורמן
שלום לכולם אני יודעה שזה לא המכום לפרסם משהו אבל אני חייב להיפטר מזוג גלגלים שברשותי עקב קניית גלגלים חדשים יש לי שני גלגלי WTB SPEED DISC PRO DH אשר מתאימים לדאון היל או פרי רייד אני עשיתי איתם פרי רייד אלה אחלה של גלגלים לא נשברים בקלות מאוד חזקים והכי חשוב מחיר בריצפה יש להם נבה אחורית 150 וקדמית QR20 מי שמעוניין לקנות או שיודעה שיש לו חבר שמעוניין בבקשה דברו איתי המחיר הוא מצחיק רק 500 שקל והם במצב מצויין מי שמעוניין שהיתקשר תודה והמשך יום טוב ............
|