נושא: אני מרגיש שהאופניים מסוגלות לתת הרבה יותר תאריך: 10/5/2008 9:33:00 PM
מחבר/ת: itzik tabach
אבל הבולם הזה הוא לא מספיק. אין לי תקציב כרגע להשקיע ולהחליף בולם, אבל חשבתי שאפשר לקנות רק קפיץ שיהיה יותר רך... (הבולם תקין, אני סתם רוצה באופן טבעי להתקדם). יש לך מושג איפה אני משיג קפיץ מתאים (או שמעת על מישהו שעשה שידרוג כזה?) תודה.
|