נושא: הבעיה היא שאם תחליף לקפיץ רך יותר... תאריך: 10/5/2008 10:13:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
יכול להיות שבכל קפיצה או בור הבולם יסגר לך. אתה צריך להתאים את הקפיץ למשקל הגוף שלך+ציוד. בבולם הזה אין יותר מדי אפשרויות כיוון אם בכלל והוא גם לא ממש בולם זעזועים איכותי כמו שאתה מבין. החלפת קפיץ לא תגרום לבולם להיות יותר טוב. תבדוק במצמן לגבי קפיץ.
|