הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2008 10:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  מצמן הם היבואנים של הברקסים האלה....
נושא: מצמן הם היבואנים של הברקסים האלה.... תאריך: 10/5/2008 10:18:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

ואני מאמין שלהם יש BLEED KIT.
אם אף פעם לא ביצעת BLEEDING עדיף שתיתן למכונאי
לעשות זאת,עמוד בצד ראה ולמד מה הוא עושה.
אף על פי שכל מכונאי יכול לעשות BLEEDING אני ממליץ
לך לפנות לשרון תרשיש במוטואופן נתניה ופעם בשבוע בבייק קלאב ת"א
הבנאדם פשוט תותח,ניראה לי שהוא מכיר את המערכת הזאת יותר טוב מהיצרן :suss:


חזרה לפורום