נושא: מצמן הם היבואנים של הברקסים האלה.... תאריך: 10/5/2008 10:18:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
ואני מאמין שלהם יש BLEED KIT. אם אף פעם לא ביצעת BLEEDING עדיף שתיתן למכונאי לעשות זאת,עמוד בצד ראה ולמד מה הוא עושה. אף על פי שכל מכונאי יכול לעשות BLEEDING אני ממליץ לך לפנות לשרון תרשיש במוטואופן נתניה ופעם בשבוע בבייק קלאב ת"א הבנאדם פשוט תותח,ניראה לי שהוא מכיר את המערכת הזאת יותר טוב מהיצרן :suss:
|