נושא: לא מכיר תאריך: 10/5/2008 10:59:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
אבל כמו שהם נראים הם אופניים מעולות בתור אופני כניסה.. אבל כמו שנראה היה לך נסיון עם אופניים אז אתה בטח יודע לאיזה סגנון אתה תלך איזה סגנון אתה רוכב? תראה בסה"כ אופניים סבבה.. לדעתי יקרות מדיי קצת אבל אם אותם אהבת יותר מהשאר אז לך עם הלב.. לא יהיו לך יותר מדיי שינויים פה.. חכה לעוד תגובות אולי אנשים מכירים תדגם הזה
|