הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2008 11:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  לגבי משקל וכו´
נושא: לגבי משקל וכו´ תאריך: 10/5/2008 11:19:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

בוא נגיד שמשקל גם אם תשקיע הרבה מאמץ אני ממש ממש בספק אם תגיע למצב של לשבור את השילדה.. אבל לטרוק בולם או לשבור קראנקים וזה זה קורה גם לאנשים קלילים שנוחטים כמו אנשים כבדים.. משקל פה לא משחק מחיר זה תלוי בסגנון הרכיבה
תראה לדעתי
האופנייםהאלה יספיקו לך להתחלה ואם תרצה להתקדם למשהו יותר אגרסיבי הם מאוד יגבילו אותך אם תרצה להישאר באזור הקרוס קאנטרי אולי אול מאונטן קל יחסית.. אז הם יספיקו אבל נגיד להגיע לאולמאונטן טכני ורציני.. הם ישרדו אבל זה לא יהיה מראה יפה P:
חח
בקיצר אופניים שלדעתי יהיה טוב להתחיל איתם.. תשקול אולי לחפש עוד זוגות בערך באותו אזור כאילו חפש עוד דברים אל תינעל


חזרה לפורום