הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/5/2008 11:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ארקדי עם תוכן  חיפשתי דגמים נוספים.
נושא: חיפשתי דגמים נוספים. תאריך: 10/5/2008 11:28:00 PM
מחבר/ת: ארקדי

בוא נגיד ככה, טרק, סקוט, קנונדייל, הארו וספשילייזד יקרים בלפחות 400 שקלים, לכיוון ה3000. ברוב המקרים הם גם מגיעים עם בולמים של RST ולא רוקשוקס. ועם בלמי V שכפי שהבנתי זה לא ממש חסרון יחסית לדיסק מכני. (זה נכון?)

אז אלה במחיר שלהם יצאו תכלס הכי משתלמים מבחינת המכלול.


חזרה לפורום