טקסט הודעת פורום
| 10/6/2008 12:04:00 AM |
|
נושא: נראות אחלה תאריך: 10/6/2008 12:04:00 AM
מחבר/ת: דני ברץ
מחיר סבבה המכלולים ברמת המחיר הזאת טובים מנסיוני עם אופניים עם איבזור דומה יחזיקו לך הרבה זמן וממש לא יגבילו אותך להפך בשטחים טכניים עד רמה מסויימת הם יוציאו ממך את המירב נראית אחלה עיסקה
|
חזרה לפורום |
|
|