טקסט הודעת פורום
| 10/6/2008 12:27:00 AM |
|
נושא: לא, לא שמעתי על גוסט אחי תאריך: 10/6/2008 12:27:00 AM
מחבר/ת: ארקדי
האמת היא שזה גם קצת בעייתי בגלל המרחק. אני לא יכול להגיע לירושלים לצערי כדי לקנות את האופניים.
אתה מציין את האופניים מסיבה מיוחדת?
|
חזרה לפורום |
|
|