נושא: יש כאן מישהו ש... תאריך: 10/6/2008 1:56:00 AM
מחבר/ת: בר נדלר
לא צם בכיפור ובא לו לנצל את הכביש הריק לרכיבה טובה ביום חמישי?
אין לי עדיין תוכניות וכיוון מסויים, אז אני פתוחה להצעות כיוון/ סוג רכיבה ומרחק. מי שבעניין, אני בפייסבוק תחת השם: bar nadler אשמח לחברים רוכבים חדשים :)
שתהיה אחלה שנה וגמר חתימה טובה למי שצם :suss:
|