הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/6/2008 1:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בר נדלר עם תוכן  יש כאן מישהו ש...
נושא: יש כאן מישהו ש... תאריך: 10/6/2008 1:56:00 AM
מחבר/ת: בר נדלר

לא צם בכיפור
ובא לו לנצל את הכביש הריק לרכיבה טובה ביום חמישי?

אין לי עדיין תוכניות וכיוון מסויים,
אז אני פתוחה להצעות כיוון/ סוג רכיבה ומרחק.
מי שבעניין,
אני בפייסבוק תחת השם: bar nadler
אשמח לחברים רוכבים חדשים :)

שתהיה אחלה שנה וגמר חתימה טובה למי שצם :suss:



חזרה לפורום