הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/6/2008 2:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא להב עם תוכן  חנות בכפס
נושא: חנות בכפס תאריך: 10/6/2008 2:19:00 AM
מחבר/ת: גיא להב

ויצמן 159 (אני חושב)...ליד השווארמה (: אחלה שירות מחירים סבירים לגמרי


חזרה לפורום