טקסט הודעת פורום
10/6/2008 2:19:00 AM
גיא להב
חנות בכפס
נושא:
חנות בכפס
תאריך:
10/6/2008 2:19:00 AM
מחבר/ת:
גיא להב
ויצמן 159 (אני חושב)...ליד השווארמה (: אחלה שירות מחירים סבירים לגמרי
חזרה לפורום