הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/6/2008 2:31:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא להב עם תוכן  בולם אחורי ל X6
נושא: בולם אחורי ל X6 תאריך: 10/6/2008 2:31:00 AM
מחבר/ת: גיא להב

המידה היא 190 מ"מ I2I ל- X6 2006 ...


חזרה לפורום