טקסט הודעת פורום
| 10/6/2008 9:01:00 AM |
|
נושא: מתלה תאריך: 10/6/2008 9:01:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים
לי יש אופני טרק פיול 98, וכרגע זה 165ממ, האם עוד 1.5 סמ ישפיע כלכך ? ולגבי זוג אחר קצת יותר ישן ג´אינט ATX 970 יש בו בולם קפיץ 175ממ עין לעין ואני רוצה לשים בו 165ממ....
מה אתה חושב על שני השינוים ?
|
חזרה לפורום |
|
|