הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/6/2008 1:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני לא מכיר את הטרק
נושא: אני לא מכיר את הטרק תאריך: 10/6/2008 1:59:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אז לא יכול להגיד לך בודאות. תוכל להעלות תמונת תקריב של כל איזור מרכז האופניים, ואנסה להעריך.
נראה לך שאפשר להאריך את הבולם בלי לפגוע בשום דבר?
אם כן, נסה, אבל מאוד בזהירות. כאמור, הכוחות שם חזקים ממה שנדמה, וחבל על הציוד.

לגבי הקצר - סיכוי קצת יותר טוב שזה אפשרי. בדוק את ההבדל בין המצב המכווץ ביותר בשני הבולמים, וודא ששום דבר לא נוגע בשום דבר.

הדרך הטובה ביותר, בשני המקרים, היא לנסות כפי שהסברתי בהודעה הקודמת. רק בזהירות :dead:


חזרה לפורום