הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/6/2008 8:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריגו סאקי עם תוכן  עומדות בגבורה זה יחסי ידידי
נושא: עומדות בגבורה זה יחסי ידידי תאריך: 10/6/2008 8:13:00 PM
מחבר/ת: אריגו סאקי

איני יודע כמה ק"מ יש לך? אני פשוט עברתי כבר מעל 2,500 ק"מ ואין מה לעשות
אני חושב שרמת המכלולים די זהה לכן האופניים האלה מתאימות לשבילים הרבה יותר מאשר לשטחים קשים מה שאתה קורה סינגלים.
אצלי השלדה איכותית לכן שדרגתי הרבה (החלפת גלגלים כולל הכל מזלג ועוד)
מקווה שיחזיקו לך הרבה זמן, לכן הכוונה לעומדות בגבורה הוא יחסי !


חזרה לפורום