נושא: יש לי כאלה ואני מאוד מרוצה :) תאריך: 10/6/2008 10:28:00 PM
מחבר/ת: יוחאי מנחם
למרות שאם יש לך בסביבה ספשלייזד הרד רוק וזה בתקציב שלך הייתי ממליץ לך גם עליהן לצערי אני צריך לאמר שהיו לי כאלה (נגנבו) וממש נהניתי איתן ויש להן שילדה וגלגלים... ישתבח שמו לעד! חח פעם עברתי באיזור ששיפצו בו לא שמתי לב והיה כיור על הכביש, ופשוט דרסתי כאילו כלום לא קרה...
|