טקסט הודעת פורום
| 10/6/2008 10:31:00 PM |
|
נושא: צודק במה שאמרת תאריך: 10/6/2008 10:31:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
כן, V ברייקס לעומת דיסקים מכאניים זולים לרוב זה לא כזה הבדל ענקי.. אבל זה לא כזה משנה.. בכל מקרה צודק האופניים באמת באים עם מפרטים יותר טובים קצת שווה לדעתי תהנה =]
|
חזרה לפורום |
|
|