הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2008 5:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  ויש מנצחות (מנצחים????)
נושא: ויש מנצחות (מנצחים????) תאריך: 10/7/2008 5:57:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

אז ככה:
לאחר אין ספור בדיקות. נסיונות וכו´ יש הצלחה.
אתמול ברוזן ומינץ ברעננה באדיבותו של עידן (שהיה מדהים - בדק החליף שינה ונתן רעיונות).
עקב גובהה של אישתי, בדקנו SUB 40 רגילות(26") ולאחר הנמכת הכידון והחלפת הסטאם, עידן טען שהאופניים קצת גדולות - כלומר הפרופורציה לא נכונה - ושאל אם אכפת לנו לנסות את ה 24". (גם SUB 40)
בדקנו, שוב החלפנו סתאם הנמכנו מעט הכידון, קיצרנו אותו שיתאים לרוחב הכתפיים וקדימה לנסיעת מבחן.

אין מה להגיד עידן תותח!!!!! :laugh: :laugh: :laugh:
מרגע הישיבה ועד סוף נסיעת המבחן אישתי לא הורידה את החיוך מהפנים.
עוד יותר קשה היה להוריד אותה מהאופניים :eek: :eek: :eek:

שוב תודה ענקית ואין ספור מחמאות לעידן!!!

בברכת נסיעה טובה, חתימה טובה ואי-נפילות בשטח!!!
אפרת ודני


חזרה לפורום