נושא: ויש מנצחות (מנצחים????) תאריך: 10/7/2008 5:57:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
אז ככה: לאחר אין ספור בדיקות. נסיונות וכו´ יש הצלחה. אתמול ברוזן ומינץ ברעננה באדיבותו של עידן (שהיה מדהים - בדק החליף שינה ונתן רעיונות). עקב גובהה של אישתי, בדקנו SUB 40 רגילות(26") ולאחר הנמכת הכידון והחלפת הסטאם, עידן טען שהאופניים קצת גדולות - כלומר הפרופורציה לא נכונה - ושאל אם אכפת לנו לנסות את ה 24". (גם SUB 40) בדקנו, שוב החלפנו סתאם הנמכנו מעט הכידון, קיצרנו אותו שיתאים לרוחב הכתפיים וקדימה לנסיעת מבחן.
אין מה להגיד עידן תותח!!!!! :laugh: :laugh: :laugh: מרגע הישיבה ועד סוף נסיעת המבחן אישתי לא הורידה את החיוך מהפנים. עוד יותר קשה היה להוריד אותה מהאופניים :eek: :eek: :eek:
שוב תודה ענקית ואין ספור מחמאות לעידן!!!
בברכת נסיעה טובה, חתימה טובה ואי-נפילות בשטח!!! אפרת ודני
|