הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2008 3:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אל תכעס :((
נושא: אל תכעס :((  תאריך: 10/7/2008 3:04:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

זו רכיבה שנסגרה מעכשו לעכשו, וכמעט התבטלה בשעה 0530 בבוקר. עד שהתחלתי לרכוב לא ידעתי מה מצב הגב שלי, ואם בכלל אצליח לעשות משהו.
דוקא הצלחתי :)

אבל גמרתי על הבולם הקדמי שלי. באותו רגע אילתרתי משהו והמשכתי לרכוב, אבל הוא כבר לא היה במיטבו. אני יודע מה הבעיה, ואשפץ אותו, אבל כנראה שהגעתי קרוב מדי למגבלות שלו...
מקוה שיזדמן לי להחליף בחודשים הקרובים. בינתיים אסתפק בו (לאחר השיפוץ).

כבר אמרתי לך יותר מפעם אחת, ואני עדיין עומד מאחורי זה - כשיגמרו החגים וכל שאר הבלגן שנפל עלי בחודשיים האחרונים (לפני כמה שעות נודע לי שהילד לא סתם משתעל כל הזמן - יש לו דלקת ריאות :( ), נמצא את הזמן ונארגן.


חזרה לפורום