נושא: התלבטות לגבי שידרוג תאריך: 10/7/2008 4:12:00 PM
מחבר/ת: shai k
אני רוכב על אופניי "מונגוס טייקס עלית" לפני כמה חודשים מצאתי חופש בבולם (RST 80GILA מ"מ) ולצערי אי אפשר לתקן (הייתי ב 3 חנויות). ההתלבטות שלי היא:* האם לעשות טרייד אין על האופניים * או לחרוש את הבולם עד שיגמר ואז לקנות בולם יד שניה של מרזוקי 100 מ"מ ב 500 שח (אצל קובי בהרצליה) ובעתיד הרחוק (שנה שנתיים) לשדרג את כל האופניים???????
|