הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2008 4:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  shai k עם תוכן  התלבטות לגבי שידרוג
נושא: התלבטות לגבי שידרוג תאריך: 10/7/2008 4:12:00 PM
מחבר/ת: shai k

אני רוכב על אופניי "מונגוס טייקס עלית" לפני כמה חודשים מצאתי חופש בבולם (RST
80GILA מ"מ) ולצערי אי אפשר לתקן (הייתי ב 3 חנויות).
ההתלבטות שלי היא:* האם לעשות טרייד אין על האופניים
* או לחרוש את הבולם עד שיגמר ואז לקנות בולם יד שניה
של מרזוקי 100 מ"מ ב 500 שח (אצל קובי בהרצליה) ובעתיד הרחוק
(שנה שנתיים) לשדרג את כל האופניים???????


חזרה לפורום