נושא: האם אתה מרוצה בכללי מהאופניים? תאריך: 10/7/2008 5:52:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
הבולם שלך מלכתחילה לא מהמשובחים, ואם כבר יש בו חופש זו שאלה של זמן שיתפרק. אל תסתכן. לדעתי, או שתחליף את האופניים כבר עכשו, או שתשדרג את הבולם, ותמשוך אותם עוד תקופה. את הבולם הנוכחי תחליף בהקדם האפשרי, לפני שיכזיב באמת...
במשומשים יש לך מציאות יותר טובות, אלא אם כן הבולם שהוא מציע הוא מהטובים של מרזוקי (יש להם גם בולמים בסיסיים מאוד).
http://www.harim.co.il/Yad2/marketprodlist.asp?adtype=1&ManID=&AreaID=&CatID=3&BottomPrice=145&TopPrice=500&GroupID=2&SearchAd=100&ordby=Price
|