טקסט הודעת פורום
10/7/2008 6:04:00 PM
יפתח שבתאי
יפה!!!!!!!!1
נושא:
יפה!!!!!!!!1
תאריך:
10/7/2008 6:04:00 PM
מחבר/ת:
יפתח שבתאי
אהבתי תעריכה יש הרגשה של מיליון צלמים חחח
בכול מיקרה סיקטון ממש יפה אבל לא אהבתי ממש תמסלול...
חזרה לפורום