הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2008 6:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יפתח שבתאי עם תוכן  יפה!!!!!!!!1
נושא: יפה!!!!!!!!1 תאריך: 10/7/2008 6:04:00 PM
מחבר/ת: יפתח שבתאי

אהבתי תעריכה יש הרגשה של מיליון צלמים חחח

בכול מיקרה סיקטון ממש יפה אבל לא אהבתי ממש תמסלול...


חזרה לפורום