הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/7/2008 8:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריגו סאקי עם תוכן  אפשרות לשדרוג בולם
נושא: אפשרות לשדרוג בולם תאריך: 10/7/2008 8:31:00 PM
מחבר/ת: אריגו סאקי

שלום אם תרצה לשדרג בולם אני רכשתי באתר הזה מרזוקי MX PRO LO 2008
(אם תשלח לארץ יש הנחת מע"מ של 19% לפני מע"מ בארץ ומשלוח
תופתע מהמחירים המוצעים:
http://www.bike-discount.de/shop/k277/federgabeln.html
מקווה שעזרתי


חזרה לפורום