טקסט הודעת פורום
| 10/7/2008 8:31:00 PM |
|
נושא: אפשרות לשדרוג בולם תאריך: 10/7/2008 8:31:00 PM
מחבר/ת: אריגו סאקי
שלום אם תרצה לשדרג בולם אני רכשתי באתר הזה מרזוקי MX PRO LO 2008 (אם תשלח לארץ יש הנחת מע"מ של 19% לפני מע"מ בארץ ומשלוח תופתע מהמחירים המוצעים: http://www.bike-discount.de/shop/k277/federgabeln.html מקווה שעזרתי
|
חזרה לפורום |
|
|