טקסט הודעת פורום
| 10/8/2008 6:29:00 AM |
|
נושא: קריאה לחוות דעת של רוכבים על אופני cannondale F6 תאריך: 10/8/2008 6:29:00 AM
מחבר/ת: יונתן
שלום. אני מעונין לרכוש אופנים לרכיבה על שבילים לא כבושים. אשמח לקרוא את חוות דעתם של רוכבים על אופני cannondale F6. http://tinyurl.com/6m8dzd תודה!
|
חזרה לפורום |
|
|