טקסט הודעת פורום
10/8/2008 7:20:00 AM
נמרוד רוימי
כמה יש לך...
נושא:
כמה יש לך...
תאריך:
10/8/2008 7:20:00 AM
מחבר/ת:
נמרוד רוימי
תלוי אם התקציב שלך הוא מקסימום זה אז זה בסדר אבל אם זה יותר אתה יכול להשיג משהו יותר טוב :suss: :confused:
חזרה לפורום