הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/8/2008 10:31:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריגו סאקי עם תוכן  כן בגלל תנוחת הרכיבה !
נושא: כן בגלל תנוחת הרכיבה ! תאריך: 10/8/2008 10:31:00 AM
מחבר/ת: אריגו סאקי

יש הרבה אופניים בערך במחיר שלהם אבל תנוחת הרכיבה שלהם מדהימה !
אני ויתרתי על ברקס דיסק ולכן עלו לי 2200 ש"ח (כמו באתר רוזן מינץ) לפני שנה וחצי
אצלי הם עובדות קשה בכר 2500 ק"מ לפחות
עכשיו נאלצתי להחליף הרבה חלקים שהתעייפו ממש חוץ משילדה לא נשאר הרבה אבל כרגע הם במפרט של 9000 ש"ח בארץ (הבאתי חלפים מחו"ל גלגלים מזלג גלגלי שיניים)
אם תוכל רק לשדרג במעמד הקניה את המזלג אז נהדר שווה להוסיף עוד קצת בשביל מזלג רציני.
גם אם יום אחד אשתגע ואקנה אופניים עם בולם קדמי ואחורי לא אמכור את אלה בוודאות! :o


חזרה לפורום