הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/8/2008 1:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  idan 66 עם תוכן  המלצה
נושא: המלצה תאריך: 10/8/2008 1:45:00 PM
מחבר/ת: idan 66

ממליץ בחום על specialized stumpjumper fsr .יש לי אותם שנתיים (דגם 2007)ואני מאוד נהנה מהם במיוחד מהמשקל הנמוך ויכולת השיכוך הידועה של אופניים אלו.הם מטפסים בצורה מעולה ותענוג לרדת איתם.לגבי דרופים,אני קופץ איתם עד מטר וחצי בלי תלונות מצד האופניים בכלל.הם ממש לא יקרים ולדעתי נותנים תמורה טובה למחיר.אם אתה יכול לך על דגם האקספרט הוא מאובזר בכל טוב ובא עם בולם "בריין"(כמו באפיק) שמבטיח יעילות דיווש מעולה בלי לפגוע בשיכוך.


חזרה לפורום