נושא: המלצה תאריך: 10/8/2008 1:45:00 PM
מחבר/ת: idan 66
ממליץ בחום על specialized stumpjumper fsr .יש לי אותם שנתיים (דגם 2007)ואני מאוד נהנה מהם במיוחד מהמשקל הנמוך ויכולת השיכוך הידועה של אופניים אלו.הם מטפסים בצורה מעולה ותענוג לרדת איתם.לגבי דרופים,אני קופץ איתם עד מטר וחצי בלי תלונות מצד האופניים בכלל.הם ממש לא יקרים ולדעתי נותנים תמורה טובה למחיר.אם אתה יכול לך על דגם האקספרט הוא מאובזר בכל טוב ובא עם בולם "בריין"(כמו באפיק) שמבטיח יעילות דיווש מעולה בלי לפגוע בשיכוך.
|