טקסט הודעת פורום
| 10/8/2008 5:05:00 PM |
|
נושא: איך לא אהבת את המסלול?!?!? תאריך: 10/8/2008 5:05:00 PM
מחבר/ת: אורי ליבוביץ
זה הסינגל הכי שווה בפארק קנדה. סינגל שמתאים לכל הרמות- גם רוכבי XC יוכלו להנות בו וגם רוכבי FR ימצאו בו ריגושים. אם תגיע לאזור שווה לך לנסות אותו ואני די בספק אם תגיד שלא אהבת... :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|