הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/8/2008 5:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי ליבוביץ עם תוכן  איך לא אהבת את המסלול?!?!?
נושא: איך לא אהבת את המסלול?!?!? תאריך: 10/8/2008 5:05:00 PM
מחבר/ת: אורי ליבוביץ

זה הסינגל הכי שווה בפארק קנדה.
סינגל שמתאים לכל הרמות- גם רוכבי XC יוכלו להנות בו וגם רוכבי FR ימצאו בו ריגושים.
אם תגיע לאזור שווה לך לנסות אותו ואני די בספק אם תגיד שלא אהבת... :suss:


חזרה לפורום