הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/9/2008 9:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  David kaplan עם תוכן  האים יש למחשהו ניסיון עם kelin palamino V?
נושא: האים יש למחשהו ניסיון עם kelin palamino V? תאריך: 10/9/2008 9:37:00 PM
מחבר/ת: David kaplan

שלום,

אני מחפש אופני שיכוך מלא עבור אדם מבוגר. האופניים יראו שבילים כבושים 99% מהזמן ובכל זאת ההעדפה הי לשיכוך מלא בשביל הנוחות והגב
התקציב הו עד 3K (יד שניה כמובן)
הוצע לי kelin palamino V
מה אתם אומרים?


חזרה לפורום