נושא: האים יש למחשהו ניסיון עם kelin palamino V? תאריך: 10/9/2008 9:37:00 PM
מחבר/ת: David kaplan
שלום,
אני מחפש אופני שיכוך מלא עבור אדם מבוגר. האופניים יראו שבילים כבושים 99% מהזמן ובכל זאת ההעדפה הי לשיכוך מלא בשביל הנוחות והגב התקציב הו עד 3K (יד שניה כמובן) הוצע לי kelin palamino V מה אתם אומרים?
|