טקסט הודעת פורום
10/10/2008 2:02:00 PM
נמרוד רוימי
נשברה האוזן :(( :((
נושא:
נשברה האוזן :(( :((
תאריך:
10/10/2008 2:02:00 PM
מחבר/ת:
נמרוד רוימי
כמה עולה בד"כ חדשה האם זה במסגרת אחריות??? :mad: :mad: :mad:
חזרה לפורום