הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/10/2008 2:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד רוימי עם תוכן  נשברה האוזן :(( :((
נושא: נשברה האוזן :(( :((  תאריך: 10/10/2008 2:02:00 PM
מחבר/ת: נמרוד רוימי

כמה עולה בד"כ חדשה האם זה במסגרת אחריות??? :mad: :mad: :mad:


חזרה לפורום