הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/10/2008 2:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  idan 66 עם תוכן  לא אסון גדול
נושא: לא אסון גדול תאריך: 10/10/2008 2:31:00 PM
מחבר/ת: idan 66

אני רוכב תמיד עם אחת ספייר (מאז הפעם ההיא ש...)חדשה עולה בערך 70


חזרה לפורום