נושא: מי הטובה ביותר תאריך: 10/10/2008 4:05:00 PM
מחבר/ת: גוטה גוטה
תמיד יש את השאלה הזו בדיוק כמו בחיים בתחום המערכות יחסים - "מי הטובה ביותר" :confused: ??" מי המושלמת" :confused: ?? ואז תמיד אומרים לך אין טובה יותר או טובה פחות יש טובה יותר בשבילך :| כלומר חברה\דגם תהיה טובה יותר על פי הדרישות שלך, אך למה נראה לי שבתחום אופני השטח זה סרט אחר לגמרי... האם יש מקום להגיד שיש חברה שיש לה דגם שהוא טוב יותר מחברות אחרות בתחום של רכיבת קורס קאנטרי טכנית(שיכוך מלא ) ? ואני לא מדבר על מצבים שבהם יש הבדלים קיצוניים בכסף )
למה נראה לי שspecialized מייצרים את הדגמים הטובים ביותר בתחום הזה , האם זה נכון או שיש חברה אחרת? או שכולם טובות באותה מידה ?
|