הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/11/2008 6:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  חורים בסוליית נעלי רכיבה
נושא: חורים בסוליית נעלי רכיבה תאריך: 10/11/2008 6:21:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה

אני מניח שאתה מתכון לנעלים לרכיבת הרים ולא כביש.
ישנם שני חורים נוספים עם הברגה בחלק הקידמי של הנעל (בערך מתחת לאצבעות) שמשמשים לחיבור "שפיצים" (באנגלית - MTB Studs) לאחיזה משופרת בתנאי בוץ.
אם אתה לא מתכוון לרכוב בתנאי בוץ שכח מהם ואם כן, אז עד שתגיע תקופת הבוץ ישנם ברגים עם ראש די שטוח שאמורים לסגור את החורים ולהגן על ההברגה בהם, ברגים אלו אמורים לבוא עם הנעלים.


חזרה לפורום