הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/11/2008 7:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טל בן-שחר עם תוכן  אופני XC
נושא: אופני XC תאריך: 10/11/2008 7:46:00 AM
מחבר/ת: טל בן-שחר

מדוע באמת נראה לך ש specialized מייצרים את הדגמים הטובים ביותר ל XC ?
לדעתי לGiant דגמי XC טובים יותר בכל קבוצת המחירים, אם זה דגמי ה ANTHEM דגמי ה TRANCE ודגמי TRANCE X שמציגים מערכת שיכוך אחורי טובה יותר (לטעמי) ומכלולים אחרים זהים או טובים יותר. ודבר נוסף שלא כל כך חשוב לרכיבה... ה GIANT נראים הרבה יותר טוב!
בקיצות יש חיים אחרי מצמן ומרוץ. פשוט תעשה עבודת שטח מקיפה, תרכב על מספר מותגים ותגיע להחלטה מה הכי טוב עבורך.
בהצלחה.


חזרה לפורום