טקסט הודעת פורום
10/11/2008 4:42:00 PM
shlomi l
Trek liquid 10
נושא:
Trek liquid 10
תאריך:
10/11/2008 4:42:00 PM
מחבר/ת:
shlomi l
שלום לכולם,
מה דעתתכם על הדגם הנ"ל?
יד שניה כמובן.
תודה
חזרה לפורום