טקסט הודעת פורום
| 10/11/2008 9:25:00 PM |
|
נושא: תחזוקת אופניים תאריך: 10/11/2008 9:25:00 PM
מחבר/ת: אייל מדר
שלום אני רוכב חדש עם אופניים 27 הילוכים רציתי לדעת:
1) איך לשמן ועם איזה שמן את גלגלי השיניים ? 2) האם בולמי הזעזועים בגלגל הקדמי דורשים תחזוקה?
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|