הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/11/2008 10:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  תחזוקת אופניים
נושא: תחזוקת אופניים תאריך: 10/11/2008 10:39:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

אייל,
1. את גלגלי השיניים אין צורך לשמן (אפילו מומלץ שלא) מאחר ושימונם גורם ללכלוך להדבק אליהם יותר, אך יש כמובן לנקותם. יש לשמן את השרשרת בשמן יעודי בחלקה הפנימי (זה שבא במגע עם גלגלי השיניים) וזאת לאחר שמוודאים שהיא נקייה ממים ולכלוך אחר.
2. את בולמי הזעזועים מומלץ לנגב מלכלוך עם מטלית רכה לחה ולייבש עם מטלית רכה נוספת וכל זאת ע"מ לא לגרום לשריטות בבולם. אני ממליץ לאחר ייבוש להזליף מספר טיפות שמן על בסיס טפלון היכן שהאטמים ולנגב בזהירות.

צפה בסרטון הבא (מבית מצמן את מרוץ) שמסביר איך לנקות אופניים: http://www.matzman-merutz.co.il/?catid={A7DB7D03-5EF5-4F49-A60C-58A8F431B497}


חזרה לפורום