הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/12/2008 3:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  ההבדלים בין בלמים מכאניים להידראוליים
נושא: ההבדלים בין בלמים מכאניים להידראוליים תאריך: 10/12/2008 3:11:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

הם כדלקמן:
1. שליטה בעוצמת הבלימה - טובה יותר בבלמים הידראוליים.
2. עוצמת בלימה - טובה יותר בחלק מההידראוליים, בעיקר אלה המיועדים לרכיבה אגרסיבית מאוד.
3. אמינות - מרבית המערכות ההידראוליות אמינות יותר.
4. תחזוקה - נמוכה יותר במערכות הידראוליות (הבינוניות ומעלה), אבל עשויה להיות יקרה יותר.
5. פשטות - המערכות המכאניות פשוטות יותר לטיפול ותחזוקה, ואף מאפשרות אילתורים בחלק מהתקלות.

נדמה לי שזכרתי את הרוב.
שים לב שכל זה נכון גם לבלמי חישוק וגם לבלמי דיסק.

שוה את הטרחה? תלוי בשביל מי.
אם אתה לא רוכב אגרסיבי, אני לא רואה סיבה להעדיף דיסקים, או הידראוליקה.
אני היום עם דיסקים הידראוליים רק משום שהשלדה והבולם שלי אינם מקבלים בלמי חישוק.
בלידינג אפשר לבצע בכל חנות אופניים שמכבדת את עצמה, בעלות לא גבוהה.
לא מכיר את הבלם שלך.

שבוע טוב וחג שמח


חזרה לפורום