נושא: GIANT תאריך: 10/12/2008 4:27:00 PM
מחבר/ת: טל בן-שחר
לגבי המשקל... לרוב המכריע של הרוכבים ה 300 גר העודפים של GIANT לא ממש ישנו דבר. ביננו, יותר פשוט (וזול) להוריד קילו מהגוף מאשר מהאופניים. בנוגע למחירים, בכל קבוצת אופניים, ובכל "רמת גימור" בתוך הקבוצה המחירים די דומים בין GIANT ל specialize וגם כל המותגים הנחשבים האחרים פחות או יותר. לדעתי נסה להתנתק לרגע ופשוט תנסה לרכב על כמה מותגים ותבחר במה שהכי מתאים לך. קישור לאתר GIANT : http://www.giant.co.il/ בהצלחה
|