טקסט הודעת פורום
10/12/2008 11:33:00 PM
יוחאי מנחם
עלי לציין כמה דברים:
נושא:
עלי לציין כמה דברים:
תאריך:
10/12/2008 11:33:00 PM
מחבר/ת:
יוחאי מנחם
ראשית תודה רבה על ההתייחסות :)
שנית תודה רבה רבה על התשובה העניינית והמלאה! :)
חג שמח ושבוע מצויין גם לך :)
חזרה לפורום