הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/12/2008 11:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי מנחם עם תוכן  תשמע השתמשתי בסנט מוריץ, מסיר שומנים...
נושא: תשמע השתמשתי בסנט מוריץ, מסיר שומנים... תאריך: 10/12/2008 11:36:00 PM
מחבר/ת: יוחאי מנחם

והוא עשה לי עבודה דיי טובה :) רק צריך להזהר מאוד על העיניים וכדאי לנקות מיד אם מטפטף על חלקים עם צבע רגיש חח בהצלחה:) (וכן על פי ההוראות יש להשתמש בכפפות גומי להגנה)


חזרה לפורום