טקסט הודעת פורום
| 10/12/2008 11:36:00 PM |
|
נושא: תשמע השתמשתי בסנט מוריץ, מסיר שומנים... תאריך: 10/12/2008 11:36:00 PM
מחבר/ת: יוחאי מנחם
והוא עשה לי עבודה דיי טובה :) רק צריך להזהר מאוד על העיניים וכדאי לנקות מיד אם מטפטף על חלקים עם צבע רגיש חח בהצלחה:) (וכן על פי ההוראות יש להשתמש בכפפות גומי להגנה)
|
חזרה לפורום |
|
|