טקסט הודעת פורום
10/13/2008 7:26:00 AM
yosi sages
דעתכם על המפרט הבא
נושא:
דעתכם על המפרט הבא
תאריך:
10/13/2008 7:26:00 AM
מחבר/ת:
yosi sages
היי
kona י"ש 2005
http://www.bestbike.co.il/productspec.asp?id=130&name=KONA%20DAWG%20-%20שיכוך%20מלא
תודה למגיבים
|הלינק|| |
חזרה לפורום