הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/13/2008 7:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yosi sages עם תוכן  דעתכם על המפרט הבא
נושא: דעתכם על המפרט הבא תאריך: 10/13/2008 7:26:00 AM
מחבר/ת: yosi sages

היי

kona י"ש 2005

http://www.bestbike.co.il/productspec.asp?id=130&name=KONA%20DAWG%20-%20שיכוך%20מלא

תודה למגיבים

|הלינק|| |


חזרה לפורום