טקסט הודעת פורום
10/14/2008 7:04:00 AM
דורון מ
זה חיבור חשמל סטנדרטי
נושא:
זה חיבור חשמל סטנדרטי
תאריך:
10/14/2008 7:04:00 AM
מחבר/ת:
דורון מ
סתם זה מיועד לקליט של בכיש :p :p
חזרה לפורום