נושא: שרשרת שנשחקת בדיריילר הקדמי תאריך: 10/14/2008 1:22:00 PM
מחבר/ת: עידו
שלום רב,
מזה כשנה שאני רוכב על Specialized HR 2007 - אופניים למתחילים שבדיוק מתאימים לצרכיי. בתקופה האחרונה השרשרת התחילה להישחק בדיריילר הקדמי בהילוך שמיני. ניסיתי לשחק עם ה barrol adjuster במעביר ההילוכים אבל אני לא מצליח לאזן - או שהשרשת נשחקת בהילוך 1 או ב 8. אשמח לדעת אם יש משהו נוסף שאני יכול לעשות לבד כדי לכייל נכון את הדיריילרים, או שעליי לפנות למכונאי.
בנוסף ובאופן כללי, אם אני מנקה ומשמן לבד את האופניים, כל כמה זמן כדאי לפנות לחנות האופניים לטיפול וכיוון כללי?
הרבה תודה מראש! עידו
|