נושא: Gary Fisher - fat possum xt תאריך: 10/14/2008 4:12:00 PM
מחבר/ת: אסף הרים
שלום לכולם ברשותי אופנים Gary Fisher - fat possum xt, והחלטתי להחליף את הבולם האחורי. הבעיה שאני לא יודע מה המרחק eye to eye שמתאים לשלדה. ניסיתי למצא נתונים לגבי גודל הבולם האחורי באתר של Gary Fisher אך לא מצאתי. כל מה שרשום שם זה בולם בשם: Manitou Split RPA
אשמח אם משהו יוכל לומר לי מה גודל הבולם המתאים לדגם זה. המלצות לבולמים המתאימים לרכיבת all mountain יתקבלו בברכה...
חג שמח אסף
|