נושא: מידת I2I בולם אחורי תאריך: 10/14/2008 4:24:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
הכי פשוט למדוד עם סרגל ממרכז בורג למרכז בורג :)
יש הרבה בולמים שמתאימים ל-AM, אבל תגדיר יותר טוב מה אתה מחפש: 1. האם אתה רוצה בולם קפיץ אויר או קפיץ מתכת? 2. כמה חשבת להשקיע? 3. אתה מעוינן בחדש או יד שניה? 4. בולם עם נעילה או לא?
|