הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/14/2008 4:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  מידת I2I בולם אחורי
נושא: מידת I2I בולם אחורי תאריך: 10/14/2008 4:24:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

הכי פשוט למדוד עם סרגל ממרכז בורג למרכז בורג :)

יש הרבה בולמים שמתאימים ל-AM, אבל תגדיר יותר טוב מה אתה מחפש:
1. האם אתה רוצה בולם קפיץ אויר או קפיץ מתכת?
2. כמה חשבת להשקיע?
3. אתה מעוינן בחדש או יד שניה?
4. בולם עם נעילה או לא?


חזרה לפורום